lauantai 6. helmikuuta 2016

Surkea ostelija ostoksilla

Jos kukaan ni minä olen surkea kaupoissa luuhaaja. Kun ei kiinnostele niin ei kiinnostele.

 Paitsi poikkeuksen tekee urheilukaupat ja ruokakaupat.
 Urheilukaupatkaan ei erityisemmin vedä puoleensa, mutta jos sisälle eksyn niin melkeimpä aina mä jotain tarpeellista löydän, toisin kun normi vaatekaupasta. Johtuu varmaan siitä et mul on lähes aina urheilukamat päällä, silloinkin kun en urheile.

 Ruokakaupat ja kauppahallit taas vetää mua puoleensa ihan vaan fiilistelee. Millasia kaikkia ihania herkkuja onkaan tarjolla, palvelutiskit kaupoissa on parhaita. Matkoilta on ihanaa ostaa paikallisia herkkuja ja tuoda niitä tuliaisina kotiin, tai maistella heti kaupan ulkopuolella.

                  

Niin mut asia siis oli se että, päädyin tänään urheilukauppaan ja kas kas sieltähän löytyi tarpeeseen talvijuoksuhousut ja käyttölenkkarit. Vanhat oli jo pahasti muotonsa menettäneet.

                  

Mikä parasta ja ratkasevaa oli tietty hinta.
Tossut maksoi 30e normi hinta näytti olleen 130e housut taas oli puoleenhintaan eli 35e. 
Ei huonot ostokset lainkaan kun tarvettakin oli molemmille. 

Mulla on sellanen periaate, että kotiin ei saa kantaa mitään uutta jos vastaavaa määrää ei lähde samalla oven avauksella kiertoon. Nyt sai lähtöpassin luonnollisesti ne vanhat pökät ja tossut.

                                                            -Anette-


Ei kommentteja: