tiistai 9. helmikuuta 2016

No en tiennyt

Nyt en muista mistä urheilulehdestä tän postauksen alimman kuvan tallensin,  miestä varten sen
 otin kun ajattelin ettei kuitenkaan usko jos ei oo mitään todistusaineistoa.

                  

Avokadon kivestä oon kasvattanu viherkasvin vai onko sit avokadopuun. Se on edelleen elossa 
ja tekee isoja lehtiä. En erityisemmin pidä sen ulkonäöstä, mutta eihän nyt omaa 
aikaansaannostaan poiskaan voi heittää.

                 

No tässä tulee sitten se mitä en tiennyt, ja aika epäluuloinen olen vieläkin. Jotenkin kun ei ole 
tullut edes mieleen, niin en meinaa osata käyttääkään.
Tai siis olen nyt käyttäny tietenkin, mullehan riittää kun jossain mainitaan terveellinen
 niin oon mukana, mausta viis. 

Tämän maku EI siis mua mielytä oli seurana mitä tahansa, kitkerä mikä kitkerä. 
Selvyydeksi sanottakoon että pidän vahvoista mauista kuten greipistä sekä inkivääristä,
 eikä ne ole makuuni kitkeriä.

                                 

                                                             -Anette-








Ei kommentteja: