maanantai 8. helmikuuta 2016

Kahden tunnin antia


Mähän olen ruuan rakastaja, herkkusuu, nautiskelija ja omaan vielä pohjattoman vatsan.

Lauantaina käväisin keskustassa ja aikaa pyörimiseen oli pari tunteroista. Sehän meni syödessä, tietty.



Kahvilasta pohjalle Chai latte ja iso vihersmoothie, joka myyjän mukaan oli täyttä tavaraa eikä myöskään sisältänyt lisättyä sokeria. Mun mielestä smoothiet ei tarvitse sokeria tai mehuja joukkoonsa,
 jos niitä on käytetty jätän juomat mielummin ostamatta.


Nooh kahvilasta päästyä, jalat vei viereiseen Ruohonjuureen ja minkäs teit kun tämä kakku viimeisenä yksilönä huhuilee mua hyllyssä. Ei muuta kuin kassalle ja saman tien maistelemaan. He jotka ovat raakakakkuja syöneet tietää miten tuhteja ne on. Tästä olis kokonsa puolesta mainiosti riittänyt kahdelle, mutta meitsi vetäs koko palan ihan ite, oli kyllä niin hyvää ettei edes haitannu pieni ylensyönti.


No koska seuralaiseni halusi pientä suolaista, suunta Stockmannin herkkuun. 
Siellähän voi palvelutiskiltä valita mitä ikinä haluaa, kenties ihan ruoka ruokaa niinkuin seuralainen lihakastiketta ja muussia tai vain salaattia niinkuin minä. Maksu ja tiskin päähän syömään juomiksi voi tilata limuista oluen ja viinin kautta kuohuvaan. 


Eihän mulle tietenkään pelkkä salaatti riittänyt, vaan piti muutama rullakin maistaa.

Että sellasta syömistä mahtui kahteen tuntiin. Tän jälkeen ei nälkä yllättänytkään ennen iltaa, ihan hyvä niin.


                                                              -Anette-





Ei kommentteja: