keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Täs eiliset

Eiliset purkinat kuvin.  Edelleenkin on herkkumoodi päällä, vaikka ne viisi voipaketillista aijonkin karistaa tulevina viikkoina.
Vaaka on kivasti ollut mun puolellani, ja lukemat pikkuhiljaa pienenee. 
Liikuntaa en ole lisännyt sitä tulee kyllä tarpeeksi. Mutta ilta napostelun lopettaminen on se millä meikäläinen tulokset  saavuttaa. Sehän se mun pahin paheeni oli, mättää iltamyöhäseen.
Nyt on käytössä se kuuden jälkeen vain vihanneksia, marjoja tai hedelmä, ja se tuntuu toimivan hyvin.
Vähän (paljon) kyl iltasella saa taistella mielensä kanssa, eilenkin kympiltä dallaspulla huusi mun nimeä, niin että naapurissakin heristelivät korviaan. ;)


Oon kyllä palannut takaisin myös heraproteiinin käyttöön, sitä yritin pidemmän aikaa korvata oikealla ruualla, mutta tässä sitä taas ollaan. Muutama vadillinen näitä päivässä menee.


Jauhelihaporkkana paistos ja humus on noi epämääräset ruskeat kasat. Mutta hyvää oli, vaikkei ulkoisesti ehkä näytäkkään siltä.


Entinen rahkan suurkuluttaja on luovuttanut, ei se vaan sovi mun vatsalle. Mutta tämä sopii, ei pieretä eikä vatsa turpoa. 


Kävin Ikeassa ja samalla tuli syötyä kalaa ja


Kyllä lättyjä :))

Illalla söin vielä muutaman klementiinin ja aamupäivällä greippipirtelöni, siinä sitten olikin eiliset.

                          Alma/Anette

2 kommenttia:

Lady of The Mess kirjoitti...

Iltasyömiset onkin se pahin juttu - etenkin tällaiselle yökukkujalle - ja näkyy nuo napostelut taas päivälläkin onnistuvan, kun flunssasaikulla olen. Ruotuun palaaminen monen kuukauden herkutteluputken jälkeen käy kyllä työstä - eikä onnistu ollenkaan noin hyvin kuin sinulla;)

Katja/Optimismiajaenergiaa kirjoitti...

Apua, lättykuva! :D Tuli nälkä!