perjantai 5. joulukuuta 2014

Viides

Mä oon enemmän tyyliin mies tän shoppailun kanssa, ei vaan oo mun juttu. Jos mikä niin kaupoissa pyöriminen on mulle nou nou nou. Juoksen vaikka kaksi maratonia putkeen ja päälle väännän salilla tuplasarjat kuin kierrän kaupoissa. En myöskään harrasta netti ostelua, tai kyllä matkoja tilaan netista ja tykkäänkin vielä, mutta muuta shoppailua en koneellakaan harrasta.


Tänään sain itteni raahattua muutamaksi tunniksi kauppakeskukseen ja osa joululahjoista on hoidettu, mutta vain osa.


Eikä mun vastenmielisyys kaupoissa kiertelyyn johdu lahjojen ostosta, se on ihan ympäri vuoden ja aina olemassa ollut piirre mussa. Joululahjojen ostelu on sentään vähän mukavempaa, kuin normi vaate tai muu ostelu.


Ainut missä tykkään kierrellä on kauppahallit ja ruokakaupat, varsinkin ulkomailla paikalliset ruokakaupat on "must" vierailukohde. Mitä pidemmät palvelutiskit kaupasta löytyy, sen parempi.

 No mutta, tossa alimmassa kuvassa on mun parin tunnin saalis. 
Ainakin muutama kerta näissä tontun hommissa pitää kaupoissa vielä käydä kääntymässä, mutta kun ne on hoidettu, mua ei kyllä saa yhteenkään puljuun.

                        Alma/Anette

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Vaikka mä tykkään shoppailla, niin joulun alla se into hiipuu... Johtunee varmaan kauppojen ruuhkista ;)