tiistai 11. marraskuuta 2014

Nainen mun makuun

Kyllä, tai paremminkin Denise Austinin vetämät harjoitukset uppoaa muhun kuin parempaankin jumppamaisteriin. Tuossa päivänä yhtenä eksyin YouTubeen etsimään voimajooga videoita, ja sieltähän tulikin ensimmäisenä liuta tämän naisen vetämiä erillaisia harjoituksia. Ei nyt  ehkä sitä voimajoogaa mutta hyviä pätkiä kuitenkin.


Useamman videon oon nyt jumpannut kotona läpi, ja olen kyllä tykännyt. Naisen tyyli on sellanen suoraan  asiaan ja turhat höpinät sikseen meininkiä. Liikkeet seuraavat reippaaseen tahtiin toisiaan ja homma etenee eikä junnaa paikallaan. Niinkuin mulle tehtyjä siis, mä  kun oon hyvin kärsimätön.


Mulla tahtoo monesti venyttelyt jäädä tekemättä, mutta nyt tää nainen on saanut mut innostumaan, ja tekee kyllä niin hyvää koko kropalle. 


Tuolta YuoTubesta löytyy kyllä ihan varmasti jokaiselle innostuneelle mieluisia harjoituksia laidasta laitaan. 
Nämä mun löytyy ainakin jos kirjoittaa hakuun voimajooga Denise Austin ja pelkällä nimelläkin tulee monenmoista pätkää.

                       Alma/Anette

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Ihana kun löytyy inspiraation lähteitä ja innostajia.