perjantai 18. huhtikuuta 2014

Pitkä on perjantai

Kai sitä nyt ehtii vaikka mitä, kun on normia pidempi perjantai, vai kuin se meni.


Mä oon ihminen joka tykkää heivata joulukoristeet ennen uuttavuotta pihalle.
Mutta paljastettakoon, että oon onnistunut ummistamaan saunassa lymyilleelle kuuselle taitavasti silmäni jokaisella talven ja kevään mökkireissulla.

Nyt se  tekee matkaa varastoon, huilii kuitenkin ensin hetken paljun vieressä.



Tää oli itseasiassa aamiainen. Mustaki outo, vaik ite väsäsin.


Saunalla rehkin oikein urakalla, otti hetken ennenkuin tuli valmista. ;)


Se aamuinen asetelma oli hautautunut  mun saunakeikan aikana jonnekkin. Voi meidän poikia, oon kyl niille opettanut taloudenhoitoa.

Tytär ilahdutti kuvaviestillä, sieltä kaukaa. Nyyh ikävä.  olivat  lähdössä ulos syömään, äidin ompelema mekkokin oli pirpanalla päällä, nyyh.
  
                               Alma/Anette

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Upea brunssihan siellä näytti olevan:)

anneaulikki kirjoitti...

Olis tuo brunssi mullekin maistunut :) pitkäperjantai on minusta aina ollut toooosi piiiitkä , eilenkin :)

Annukka kirjoitti...

Oioi, mikä aamupala. Ja saunaeväätkin kohillaan :)

Oonko nyt ihan kömpelö, kun en hoksaa lukijaksiliittymispalkkia?

AlmaAnette kirjoitti...

Äh, multa ei löydy koko lukijapalkkia, koen sen ristiriitaiseksi. Mut kiittos teille ihanat kun olette täällä silti piipahdelleet.

Annukka kirjoitti...

Ei haittaa :). Oon vaan niin tumpelo, etten ollut älynnyt, miten muuten saan blogin lukulistalleni, mutta tällä välin kekkasin, joten ei hätiä mitiä. Ja kiva, kun tulit mun uuteen "kotiin" :)