perjantai 25. huhtikuuta 2014

Himotusten kolmen kärki

No tää on helppo. Yhden paastopäivän jälkeen himot oli eilen selkeästi mielessä ja taukoamatta.

Sijalla yksi pääsee juustokakku jäätelö, pyöri mielessä heti kun sai silmät auki.

Sijalle kaksi kipusi hamppari, mielummin ateria.

Kolmannen sijan jakoi saksalaiskaupan tiramisu ja kaupan kuin kaupan fasun sininen.

Mutta minä tiukasti pysyin suunnitelmassa, tietenkin. Viherpirtelöä ja lämmintä keittoa. Nam.


Niin no.
Ensimmäiset yhdeksän tuntia pysyin suunnitelmassa. ( hyvä minä ) Sit tuli pieni henkinen vastoinkäyminen ja suunta samantein kaupan pakastealtaalle. 


Ai vitsi ku oli hyvää. Se vastoinkäyminen suli suussa jäätelön kanssa samaan tahtiin. 
No ku kerta lähti menemään perseelleen, ni vetäsin illemmalla viel sen hampparin. Mutta en ateriaa, otin juuston tai ehkä niit oli kaksi. 
Ja ku ollaan tällä paljastusten linjalla lähetty ni kourallinen ( iso) namei meni kans.

Mutta tänään mä en kompuroi, tästä tulee paras paasto perjantai ikinä :)))))


                                   Alma/Anette

3 kommenttia:

maiju kirjoitti...

Maistelin keksiviikkona ihanaa DelMonten Mangopuikkoa... Olisi vähän kevyempi vaihtoehto ;) ja ihanan samettista koostumukseltaan ;)

Unknown kirjoitti...

Mä oon mestari tossa asiassa, tulee niin vastoinkäymisiä kuin juhlittavaa niin herkut on heti mielellä ja kielellä:)

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.