lauantai 5. huhtikuuta 2014

Kiesma

Meikäläinen lähti tänään tsekkaamaan Kiesman tarjonnan.


Vähän noloa myöntää mut oli mun ensivierailu.  Kerran oon oollu aulassa sadetta pitämässä, lasketaanko sitä :0

No mutta tässä kuvia


                                            

Sit mun lemppari, ihana mummu.


Toinen mikä oli mieleen " kuplan puhaltaja".


No aika kauan sukeltelin narujen seassakin.


Niin mä oon pätkä, vaikka kuin yrittäs venyttää.

                                    

Ja teoksia, sisällä ja ulkona.


Tulipahan käytyä. Monta kivaa teosta, mutta ei yhtään tajunnan räjäyttänyttä ja joitain jotka ei mulle auennu lainkaan.


Olin kuvitellu näyttelyn paljon isommaksi, ihan vaan koska rakennus on ulkoa niin iso. 

                          Alma/Anette

Tää on taas ylivaikeeta näiden kuvien kanssa. Luovutan, en saa sijoittelua onnistumaan. Ei onnistu bloggerin eikä hallintapanelinkaan puolella.

2 kommenttia:

maiju kirjoitti...

Nolona myönnän, että mäkin olen käynyt vain siinä kahvilassa ;)

Unknown kirjoitti...

Pitäis kyllä olla vähän enemmän kultturelli ja poiketa vaikka Sara Hildenin museossa kesällä...