lauantai 25. lokakuuta 2014

Edes vähän

Pienikin liikuntasuoritus on hyväksi, eikä siihen sen kummempia saleja tai välineistöjä tarvita. Nykyäänhän  on huudossa omankehon painoilla harjoittelu. Kyykyt, punnerrukset, vatsat jne. Voi tehdä  vaikka kävelylenkin jälkeen omassa olkkarissa. Kunhan tekee vähänkin, on parempi kuin ei ollenkaan.


Mulla on saunan ja paljun lämmitys käynnissä. Mutta tässä pesällisten välissä on hyvää aikaa vähän treenailla. Käytössä on myös vähän välineistöä joten käytän myös niitä.
Lämmittely hyppynarulla.


Erillaisia vatsalihas liikkeitä. Tässä "vuorikiipeily" menossa.


Kuulan heilutusta. 


Lämmittelyn jälkeen päästään asiaan. Kaikki patoutumat puretaan säkkiin.

 
Mielettömän rankkaa hakata ja potkia tuota säkkiä.


Tämän jälkeen saunan lämmössä on ihana tehdä venyttelyt. 

                      Alma/Anette

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ihailtavaa liikunnan intoa ja iloa! Mä oon lässähtänyt kokonaan, tai no kai työmatkapyöräily lasketaan...

Annukka kirjoitti...

Oot kyllä ihan hullun reipas :). Itekin olin joskus, mutta nyt on ollut niin pitkä tauko semmosesta ihan oikeasta rääkistä, että kynnys on tosi korkealla. Ja minä kun luulin, ettei mulle sellaista koskaan tapahdu..