keskiviikko 13. elokuuta 2014

Viel on aikaa

Ainakin viiteen jos ei kuuteenkin treeniin on vielä aikaa. Ensiviikolla tosin tehdään pelkästään kevyitä vetoja, mutta muutaman kunnon treenin ehtii tehdä vielä ennen sitä.

                                   

Tänään onnistuin aamulla tyrkkäämään itteni ulos sopivasti ukkoskuurojen ja sateen pitäessä taukoa. 

                                    

Jep, on se hame. Oikeammin juoksuhame, eli niissä on myös pökät helman alla. 
Vanhemmiten oon alkanu tykkäämään juoksuvaatteista jotka peittää takamuksen, eikä ihan nuole pintaa. Vaikka on mulla useat niitä perus juoksuhousujakin kaapissa, niitä tulee käytettyä ehkä enemmän takkikaudella.


Nyt syömään yhdistettyä aamiaista ja lounasta,  on muuten hyvää vaikka melkoselle mössölle näyttääkin. Puuroa lisukkeilla.

                                                                   Alma/Anette

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Mulla on kanssa tuollainen hame-housu yhdistelmä ja tykkään siitä. Mä olen sellainen itseni peittelijä nykyään.