lauantai 2. elokuuta 2014

Kuka mistäki tykkää

Niin se vaan menee et pienikin treeni päivässä kohentaa mun oloa huomattavasti. Mökkeilystäkin nautin enemmän, kun löhöilyn ja herkuttelun lomassa voi tehdä edes pienen omankehon painoilla tehdyn harjoituksen ja venyttelyt siihen päälle.


Kolmisen viikkoa ja päästään puolikkaalle katsomaan missä vaiheessa se kunto oikein on. Tänään juoksusta pidin välipäivää, koska viikolla juostua tuli päivittäin.


 Juoksutapahtumia tipahteleekin sitten tasaiseen tahtiin ensimmäisen jälkeen, ihanaa mä niin tykkään siitä fiiliksestä mikä niissä tapahtumissa on.


Näillä helteillä on tärkeää muistaa pitää tarpeeksi nestettä mukana juoksulenkeillä, varsinkin pitkillä. Itse laitan mielummin juomapullot pusikkoon ja juoksen pienempää ympyrää useamman kerran ympäri tankaten omalla "juomapisteelläni", kuin käyttää juomavyötä tai kantaa pulloa kädessä.


Mutta nyt saunaan ja uimaan, vesi on lämmintä kuin linnunmaito. (en tosin oon maistanu)
Mun motto: tehköön jokainen sitä mistä nauttii, kunhan nauttii. Mä nautin liikunnasta.

                                                          Alma/Anette

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Mä niin ymmärrän sua ja sun liikkumistasi. Pakkohan se on yrittää pitää itseään kondiksessa ;)