tiistai 7. tammikuuta 2014

No hitto

Alkaa hymy kohta hyytyä. Lomalla sai hyvin ladattua akkunsa täyteen, mutta tällä menolla ne on ennenpitkää tyhjät.
Väsyttää niin vietävästi, mutta uni kiertää kaukaa. Nyt kaksi unetonta yötä takana. Mulle joka yleensä nukun ja kuorsaan kuin tukkijätkä se on poikkeuksellista ja paljon. Miehelle unettomuus on tuttua, muutama valvottu yö ei tunnu missään, mutta pikkurouva on erimaata ja saa itkupotkuraivareita niinkuin kävi eilen yhteislenkillä miehen kanssa (Hän juoksi hetken liian lujaa) jos unet jää väliin.


Mun paastokin on menny vähän pyllylleen. Eilen tuli popsittua suklaata, eikä ollut mitään korken suklaapitoisuuden omaavaa terveys suklaata. Tänään yritän paremmalla onnella, väsyneenä helposti kyl tulee lipsuttua, et vaikeeta tulee.

Nyt hommiin hopi hopi, sulle pirteää päivää.

                      Alma Anette
P.S. Kuin voi olla näin törkeen harmaata, ja kaiken kruunaa tihkusade, kuollettavaa.

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Voi ei... Mä niin ymmärrän, kun en koko syksynä nukkunut mun käsiongelman takia. Nyt olen "kiitollinen", kun olen taas nukkunut monta viikkoa.