lauantai 11. tammikuuta 2014

Lihaksii

Kuntosaliharjoittelu on meikän makuun. Vastusta saa just niin paljon tai vähän kuin haluaa ja treenin jälkeen tietää tehneensä. Mä tykkään tehdä maximi painoilla lyhyitä sarjoja, ja aina koko kroppa. Teen nopeaa kiertoharjoitusta, eli siirryn laitteelta suoraan seuraavaan.


Toisinaan teen treenin vapailla painoilla, kuten maastavetoa, rinnallevetoa ja kyykkyjä.


Ainakin Helsingissä on kaupungin ylläpitämiä saleja. Niihin ei tarvita jäsenyyttä, vaan ihan jokainen on tervetullut ikään, kokoon tai kokemukseen katsomatta (niin on kyllä yksityisellekkin). Olen käynyt muutamassa tutustumassa ja ne on olleet kyllä vaativimmatkin kriteerit täyttäviä. 


Yllä esimerkkierkki kaupungin hinnoista, ei paha. 

Se on taas tänään tarkoitus mennä tervehtimään rautaa, kivaa sanon minä.

                  Alma/Anette

1 kommentti:

maiju kirjoitti...

Mä tykkään kanssa. Kuntosali on aina ollut mun laji.