sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Lainassa

Mutta taitaa kohta muuttua jo omaksi, sen verran oon tykästyny miehen villapaitaan.


Miehen vaatekaapilla käy muutenkin kova kuhina. Vanhin poika on täysin tykästynyt isänsä vaatteisiin, ja satunnaisemmin siellä käyn minä, ja keskimmäinen poika. Pojat ovatkin isänsä kokoisia, joten vaatekootkin täsmäävät paremmin heille kuin minulle.


Mutta tämä onkin juuri kokonsa takia niin ihana.

                       Alma/Anette

Kaikki asikas palvelijat ovat edelleen varattuja...  Ärsyttää, meille tulee enään vain sunnuntain hesari ja sekin jätti tänään tulematta. Eikä kukaan vastaa, juu kyllä lafka on auki, aukes 7.30

P.S. Vastasivat, toimittivat melko nopsaa ja nyt oon lehden kolunnut. Eli kaikki hyvin.

6 kommenttia:

Lady of The Mess kirjoitti...

Ihana paita. Ottaisin. Meillä ei Isännän vaatteet ole kelvanneet kenellekään - on niin muhkea tapaus, että auttamatta ovat isoja kaikille;)
Aurinkoista sunnuntaita sinne!

maiju kirjoitti...

Kaunis paita. Naurattaa mielikuva siitä, että käytte kaikki siellä miehen vaatekaapilla ;)

Unknown kirjoitti...

Meillä mieheltä katoo korkeintaan urheilusukat mutta mun kengät, korut ja laukut kelpaa liiankin hyvin...

Annukka kirjoitti...

Oon ihmetellyt, mihin oikein olet kadonnut, mutta täältähän sut näköjään löytää :). Kiva.
Mietin jo, että mitä ihmettä oikein on tapahtunut.
Mutta lukijaksi ei vissiin pysty liittymään? Vai oonko niin pöljä, etten vaan löydä sitä linkkiä täältä?

AlmaAnette kirjoitti...

Tääl mä taas pyörin, hyvässä seurassa. Mä tosiaan jätin sen "lukijalaatikon" pois, mul oli siihen niin ristiriitanen suhde :)

anneaulikki kirjoitti...

No hitsi , minäkin oon ihmetelly ! Nyt pitää vaan muistaa , jos ei kerran pysty merkkaamaan luettaviin . Mutta kiva kun näin löysin sut :)