sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Vieroituksessa

Mä oon laittanu itteni vieroitukselle, jäätelön syönti saa nyt jäädä toistaiseksi. Yhyyyyyy.
Jäde on vieny naista koko kesän 6-0. Tahti on ollut jäde päivässä, parhaimpina kolme. Tai koko pahvitönikkä kerralla, ilman et päästän muita osingoille.


Mä yritän vierottaa itteäni skyrrillä, joka maitotuotteena sopii mulle yhtä huonosti kuin jäde, mut on sentään terveellisempää. 
Kauppareissulla olin kyllä tänään todella lähellä sortua paheisiini, aikani siinä pakastealtaalla notkuttuani sain kuitenkin käännettyä selkäni jäätelöille. 
 Taidan tyrkätä toisen purkin skyrriä hetkeksi pakkaseen ja testata josko helteen pehmittämä pääni menis halpaan.

Himo jäätelöön ja karkkeihin on tullut vasta neljänkympin kieppeillä, pikkuhiljaa salakavalasti hiipien. En nuorempana syönyt kumpaakaan. 
Eli tää on taas niitä vaihdevuosi vaivoja, juu niitä.

                                                                   Alma/Anette



Ei kommentteja: