perjantai 16. toukokuuta 2014

Lounas

Tänään olis pitäny vetää peittoa tiukemmin korville ja antaa päivän lipua vaan ohi. Ainakin tää alku on takunnu ihan kunnolla.
Tosin ihan omien säätöjen takia, joskus  tuntuu et aika menee omien kämmien korjailuihin. On tullut sekoiltua tapaamisten kanssa. Oon esim. perunnu yhden tapaamisen koska sekoilin päällekkäisyyksien kanssa, vaikkei mitään päällekkäin olis ollu, olin ite vääräs viikossa. Urpo!!! Tavarat tippuu näpeistä, seurauksena hajonnut kahvipannu.

Mutta se lounas, joo pitää taas yrittää vähän kevyemmin mennä.


Mut jotain hyvääkin, mulle sattu tänään aivan ihana nuori hammaslääkäri nainen. Melkein tekis mieli käydä viemäs hänelle kukkia, niin hyvä hän oli.
 Muistissa on viel hyvin kerta kun kohalle sattu vanhempi mieslääkäri, joka oli täys vastakohta tämänpäiväiselle ihanalle lääkärille, silloinen mies oli ylimielinen kärttyisä käppänä ukko.


Saa nähä mitä kaikkea iltapäivällä on tarjota mulle. Vaikka muutama onnistuminen, kiitos.

                                Alma/Anette

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Välillä on tosiaan niitä päiviä kun ei tavarat pysy käsissä:) mulla oli toissailtana töissä, kysyin jo työparilta enkö voi lähtee kotiin kun vaipat ja kaikki putoili... Ei se vaan päästänyt mua...

maiju kirjoitti...

Välistä vaan on päiviä, jolloin kaikki menee vähän piparix ;)