perjantai 28. maaliskuuta 2014

Päivän pöperöt

Eiliset safkat kuvattuina.


Kahvilassaa kahvittelu aloitti päivän.


Laten seuraksi pientä suolaista.


Hunajameloni jäisten mustikoiden ja herukoiden kanssa.


Parsakaalimunakas, parsakaali oli ensin keitetty ja lisätty vasta pehmeänä munakkaan sekaan. Grillijuusto ja tomaatit on myös paistettu pannulla. Mun tulee usein kesytettyä tomaatit paistaen.


Avokado leipä, runsaalla suolalla. Mä oon suuri suolan ystävä.


Versoja, ei kyl ollu mun juttu. Vatsakin sanoi mur ja hur. Olis varmaan pitäny sekoittaa jonkun salaatin sekaan, mut mä vetelin suoraa purkista.


Toi etualan valkonen knölli on juustoa, rakastan niitäkin.


Tuorepuurot, sanonko ? No sanon, rakastan. Mantelimaitoa, jäisiä marjoja, puurohiutaleita, sekalaisia siemeniä ja homma on valmis. Näiden teossa hyvä mielikuvitus on plussaa, niinku kokkaamisessa yleensäkkin.

                  Alma/Anette :)

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Tota parsakaalilmunakasta pitää kyllä kokeilla!