torstai 12. kesäkuuta 2014

Nyt se on auki nyt se kii

Ärsyttävä netti meinaan, se toimii moitteettomasti silloin kun sitä huvittaa, mutta kun sitä huvittaa niin satunnaisesti.


Mul on ihotyyppi sellanen, et sen ei tarvii ku tietää et jossain paistaa aurinko, ni meikä on kertoimista ja varjossa oleilusta huolimatta hetkessä bruna. 
Mä joka oon sitä mieltä että mua ei enään tässä iässä rusketus edes imartele päinvastoin, ainoastaan aavistus päivetystä näyttää omaansilmään itsellä hyvälle.
Mutta niinhän se on, ei koskaan hyvä. ;)))
 

                    Alma/Anette

3 kommenttia:

maiju kirjoitti...

Kaunis on mekko ja kaunis bruna... Itse en enää nykyään ota brunaa ollenkaan ;)

anneaulikki kirjoitti...

Minä tykkään vieläkin auringonotosta, suojaan kyllä korkeilla kertoimilla enkä ihan mustaksi halua paahtua. Mutta nautin auringosta ♥
Miten tää sun blogi voi olla Maijulla seuravtalistalla, mutta mä en löydä kohtaa ? Unohtuu aina välillä käydä vilkuilemassa :(
niin mielelläni lukisin uusimmat postisi !

AlmaAnette kirjoitti...

Mun täytyy tunnustaa etten tiedä kuinka tätä voi seurata, muuten kuin laittamalla oman koneen muistiin. Mutta kiva kun muistat aina välillä käydä, hyvää kesää.