torstai 27. helmikuuta 2014

Merkkikassi

Mul on uusi ihastus. Aivan huippu mähee merkkikassi, ja viel kevään hitti värissä.

Mä sain tän vasta, olivat aina loppu kun kävin kyselemässä. 

Niitä jättikokoja, jotka on järjettömän hyviä kaikkeen roudaamiseen mul on jo vino pino. Mut nyt mullakin on oma mini versio, jei.


Vaikka tää ostos saikin mut taputtamaan karvasia käsiäni. Niin ihan tyytyväinen en kauppakierrokseen ole. Vaikka olin päättänyt olla poikkeamatta ravintolan puolelle, niin mitä tekee hän. Ensitöikseen   työntää tarjotinta linjastolla, pahus mua.
Eikä se jääny siihen, en osannut kassojen jälkeen tietäni suoraa autolle, vaan jäin suustani kiinni siihen himputin kaikki alle euron tiskille.

                      Alma/Anette


5 kommenttia:

Lady of The Mess kirjoitti...

Mäkin haluan - siis tuon miniversion;) - kun on vielä muotiväriäkin!

Unknown kirjoitti...

Onnea uuden merkkilaukun johdosta:)

maiju kirjoitti...

Upea merkkikassi... toivottavasti et maksanut itseäsi kipeäksi ;)

anneaulikki kirjoitti...

Upea - ja puuttui mun kokoelmasta , täytyy alkaa metsästämään ;) sopis mun kevättakkiin hienosti !
Nyt kun sut löysin ( välillä hukkasin ) , miten saan sut blogilistalleni ? En millään löytänyt kun kännykästä tihruttelen ...

AlmaAnette kirjoitti...

Kuulkaa nää menee kuin kuumille kiville, kannattaa pitää puolensa jotta saa omansa. ; )

Mul ei ole sitä liity lukijaksi laaria, mä suhtauduin siihen hieman ristiriitaisesti, joten jätin sen pois.

Mukavaa viikonloppua kaikille.