torstai 22. tammikuuta 2015

Ihraa

Life Coach puhui radiossa laihdutuksesta ja kuinka kehoaan pitää rakastaa.
Olen samaa mieltä, tästä syystä jo tuo reilu kaksi kiloa, joka jonkun toisen mielestä on mitättömän vähän, on mulle ja varsinkin mun mielelle jo  liikaa.
Koska rakastan kehoani, katson asiaa mielummin toiselta kantilta ei vain numeroin.
Rakkaassa kehossani on ylimääräistä raahattavaa tämän verran.


Aivan Liikaa, se ei ole nestettä eikä punttiksella aikaan saatua lihasta, ei se on sitä itseään, ihraa. 

Tärkeää on rakastaa itseään ja kehoaan, jos näin ei ole, on syytä alkaa tehdä muutoksia. ; )

                                                             Alma/Anette

      

3 kommenttia:

Matkatar kirjoitti...

On kyllä muuten hyvin sanottu -ja varsin osuvasti kuvattukin! Itse sen parhaiten tietää ja tuntee jos parikin kiloa on kertakaikkiaan liikaa. Minulla on joku 4-5 kiloa pudotettavaa -oliskin tuplat isompi rasvaläjä kuvassa -kääk! Kiitos motivaatiobuustista jo menossa olevaan omaan laihdutusurakkaani!

Lady of The Mess kirjoitti...

Itse aikoinani, kun pudotin 10 kiloa, laiton jääkaapin oveen aina voipaketin kuvan (olin printannut niitä ison kasan), kun olin sen puoli kiloa tiputtanut - lopulla siellä ovessa komeili 20 voipakettia;)

AlmaAnette kirjoitti...

Juu ei sillä väliä miten itsensä motivoi, pääasia että jollain keinoin saa muutoksia aikaan.